psychome:
Les og fylle dette ut::
Når du ringer et Introduksjon, vennlig kopiere, lime inn følgende format i Introduction tråd / emne:
Tråd Navn: (navn) Innledning
navn:
COD4 Brukernavn:
Forklar meningen med ditt brukernavn:
Sted:
alder:
Steam:
X-Fire:
Måneder / år. of Gaming Erfaring:
Tid du vanligvis spiller:
Hvordan fikk du høre om oss? Var det noen henvise deg eller du kom på din egen frivillige? Hvis ja, vennligst gi oss beskjed om hvem som henviste deg her:
Har du vært i en Krew / klanen før? Hvis ja, hva er navnet på Krew / klan?
Noe annet du ønsker for oss å vite om deg selv:
Igjen, følger denne malen når du gjør din innledning tråder. Jeg vil legge ut mine Intro her slik at du kan ha en følelse av hva vi leter etter.
Navn: Walter
COD4 Brukernavn: Wally
Forklar meningen med ditt brukernavn: Wally er forkortelse for Walter. og jeg har brukt det kallenavnet siden jeg var i 8. klasse (ca ~ 16yrs siden).
Alder: 28 som av April/2011
Steam Account: kkk_wally
X-Fire: wallymoney
Måneder / år. av Erfaring: Jeg har spilt FPS spill for de siste 5-6 år. Min første FPS spillet på PC var Medal of Honor: Gjennombrudd. Det er fortsatt et morsomt spill; fall for meg er det! Jeg begynte å spille FPS spill på ganske mye en daglig basis helt siden COD4 kom ut. Spillet er som crack! Jeg er avhengig! lol
Tid du vanligvis spiller: Når som helst etter 15:00 PDT hverdager. I løpet av helgen har jeg egentlig ikke har et sett tidsramme å spille.
Har du vært i en Krew / klanen før? Hvis ja, hva er navnet på Krew / klan? Ja og nei. Det er en komplisert ting (vel ikke egentlig), men du kan finne historien i en av vårt forum fanene øverst.
Noe annet du ønsker for oss å vite om deg selv: Jeg er gift med en vakker jente, som går på 3 år nå. w00t! Vi har ingen barn, ennå. Jeg er en hund elsker. Vi eier to hunder, en kvinnelig mops, en mannlig blandet puddel. Jeg poste bilder av mine små en gang. Jeg elsker å gå til bilen racerbanen (lovlig), er det litt av et adrenalin! Jeg elsker basketball (Go Phoenix Suns!). Jeg er lett å gå fyr og neppe noe noen gang plager meg. Noe annet du ønsker å vite om meg, føler seg fri til å spørre.
Game on!
og ALDRI spawn camp!!!