I will be a KKK I am new

TheDude

Dudesicle
|K3| Member
The only problem, Houston, is that KKK is full of jerk-offs. :lmao:

---------- Post added at 05:24 AM ---------- Previous post was at 05:22 AM ----------

I used to not know how to wipe my own ass, but I don't make fun of babies and get in their faces.
 

AVC

Banned
5394550801_2525186271.jpg
 

Goss400

|KKK| Member and Official post whore
Former Krew Member
Lol, welcome! You speak Italian? Lol.


---
- Sent from goss' iPod touch using Tapatalk
 

517Houston

|KKK| Gaming Legend
|K3| Member
psychome:

Les og fylle dette ut::

Når du ringer et Introduksjon, vennlig kopiere, lime inn følgende format i Introduction tråd / emne:
Tråd Navn: (navn) Innledning

navn:
COD4 Brukernavn:
Forklar meningen med ditt brukernavn:
Sted:
alder:
Steam:
X-Fire:
Måneder / år. of Gaming Erfaring:
Tid du vanligvis spiller:
Hvordan fikk du høre om oss? Var det noen henvise deg eller du kom på din egen frivillige? Hvis ja, vennligst gi oss beskjed om hvem som henviste deg her:

Har du vært i en Krew / klanen før? Hvis ja, hva er navnet på Krew / klan?

Noe annet du ønsker for oss å vite om deg selv:

Igjen, følger denne malen når du gjør din innledning tråder. Jeg vil legge ut mine Intro her slik at du kan ha en følelse av hva vi leter etter.

Navn: Walter
COD4 Brukernavn: Wally
Forklar meningen med ditt brukernavn: Wally er forkortelse for Walter. og jeg har brukt det kallenavnet siden jeg var i 8. klasse (ca ~ 16yrs siden).
Bosted: South Los Angeles, CA
Alder: 28 som av April/2011
Steam Account: kkk_wally
X-Fire: wallymoney

Måneder / år. av Erfaring: Jeg har spilt FPS spill for de siste 5-6 år. Min første FPS spillet på PC var Medal of Honor: Gjennombrudd. Det er fortsatt et morsomt spill; fall for meg er det! Jeg begynte å spille FPS spill på ganske mye en daglig basis helt siden COD4 kom ut. Spillet er som crack! Jeg er avhengig! lol

Tid du vanligvis spiller: Når som helst etter 15:00 PDT hverdager. I løpet av helgen har jeg egentlig ikke har et sett tidsramme å spille.

Har du vært i en Krew / klanen før? Hvis ja, hva er navnet på Krew / klan? Ja og nei. Det er en komplisert ting (vel ikke egentlig), men du kan finne historien i en av vårt forum fanene øverst.

Noe annet du ønsker for oss å vite om deg selv: Jeg er gift med en vakker jente, som går på 3 år nå. w00t! Vi har ingen barn, ennå. Jeg er en hund elsker. Vi eier to hunder, en kvinnelig mops, en mannlig blandet puddel. Jeg poste bilder av mine små en gang. Jeg elsker å gå til bilen racerbanen (lovlig), er det litt av et adrenalin! Jeg elsker basketball (Go Phoenix Suns!). Jeg er lett å gå fyr og neppe noe noen gang plager meg. Noe annet du ønsker å vite om meg, føler seg fri til å spørre.

Game on!

og ALDRI spawn camp!!!
 

Psycho

Banned
Name:psychome
CoD4 Username:psychome!!!
Explain the meaning of your username:becuse My dad call him self Psychodad
Location:Norway
Age:11
Steam:
X-Fire:
Months/Yrs. of Gaming Experience:6 month
Time you usually play: 4 hour
How did you hear about us? Did someone refer you or you came on your own freewill? If so, please let us know who referred you here:My dad gaming this to hen he said it to me!

Have you been in a Krew/clan before? If so, what's the name of the Krew/clan?I never be in this clan
 

Cent0

Lieutenant Colonel
|K3| Member
Excellent job kiddo! You have a fun time now, thanks for making another intro!
 

UnTamed

Second Lieutenant
Nice intro i'm really happy and impressed that you put effort into it


Sent from my iPod touch using Tapatalk
 

NickHouston

WaLLy's Personal Favorite Krew Member
|K3| Member
|K3| Media Team
welcome psychome! enjoy our forum and servers. if you have any questions, feel free to ask.
 
Top Bottom